click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Träning och massage
2010-12-19, 00:00:00


Lördag och första dagen av mina nio lediga dagar är avklarad. ;)

I går blev det mycket stress och väntan. Ville ju ha undan så mycket som möjligt på jobbet inför nästa vecka när jag inte är där, och så dök det upp massa nya saker hela tiden. Var dessutom på läkarbesök och fick sitta i väntrummet en hel timme innan jag kom in. Såå drygt!

Sen blev det ännu mer väntan när jag skulle åka hem till familjen på kvällen. Bussen blev en halvtimme försenad så jag missade såklart bussen i Hörby som jag skulle bytt till. Som tur var har man en snäll pappa och syster som kunde hämta mig där! Så det var riktigt skönt sen att komma hem till familjen, få god middag och gosa med Leia. ;)

I dag har vi i alla fall varit i Malmö och shoppat. Jag hittade ett par jättefina träningsbyxor, så nu ser jag fram emot nästa träningspass! ;) Och så kom jag över en massagekudde också, tror att det var ett bra köp. Mamma och jag har turats om att använda den i kväll. ;)

Kollade lite på Jägarna nu. Den är verkligen obehaglig! Men man skulle nog nästan kunna säga att det är den bästa svenska film som gjorts..?



Byxorna på bilden ser inte exakt ut som mina, men de är väldigt lika. Massagekudden är samma fast min är svart. (För trött just nu för att fixa egna bilder. :P)




Caroline

har ett par liknande träningsbyxor och de är riktigt najs :)

2010-12-19, 15:58:13
URL: http://goforcharm.blogspot.com




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0