click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Året 2010
2010-12-31, 23:41:00


Vad ska man säga om detta året då? Det har väl hänt både negativa och positiva saker, men det har varit bättre än föregående år i alla fall.

Minus detta året är väl vinterkräksjuka, körtelfeber och deppighet.

Plus är att jag har fått börja jobba på BB där jag trivs väldigt bra, speciellt på grund av Marie och mina andra trevliga arbetskamrater! Jag har även gått japanskakurs, haft fester, träffat Sara, fikat med Emilia, varit på Tivoli med familjen, bloggat, börjat träna, gått på massa konserter och träffat många nya fina människor! Dessutom känns det som att jag äntligen har tagit tag i mitt liv, blivit lite gladare och kan se saker klarare. Jag hoppas att det fortsätter så. :)

Tror att 2011 kommer bli ett bra år med positivt tänkande och massa nya möjligheter! :)





Caroline

Jag kom själv på det sen att du måste bo närmre Stora torg :) Du har så rätt, vi bor nästan allra längst ner på gatan mot skolan. Och vi har precis flyttat hit - från början är jag från Tollarp nämligen. Ooh, hur känner du Oskar? :)

2011-01-01, 12:48:15
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Caroline

Aha, där ser man :) Du trivs i området och så? Jag bodde i stan för några år sedan också, men då ända ute på Långebro så det är mycket bättre, får jag säga :)



Jaså :) Jag och Oskar har känt varandra i rätt många år nu, på grund av att jag älskar hans dikter och sätt att skriva. Har blivit att vi bara setts en enda gång, dock. Men han är fin :)



Jag är mest inne på att jobba på någon form av behandlingshem och gärna med ungdomar. Känns som att man har mest chans att påverka om man jobbar så nära klienterna, än om man sitter på ett kontor och handlägger. Vad skulle du vilja jobba med inom det? Och vad gör du för nåt i nuläget?

2011-01-01, 16:58:58
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Caroline

Hoppas du med hade en fin nyårsafton, du låter positiv till nya året i alla fall :) Åh, visst är katter helt underbara? :) Du kanske också har en? :)



Precis, att bo så centralt känns nästan löjligt lyxigt :) Men kan tänka mig att det är mycket liv eftersom du bor så nära Stora torg - på denna undanskymda gatan är man ju skyddad från det på ett helt annat vis. Står man på balkongen en sen lördagskväll kan man ibland höra musiken från Bånken :)



Haha, roligt att du nämner Orana :) Jag har nämligen fått praktik på ett nystartat ställe som är startat av två som jobbat på just Orana, och det är samma klienter så att säga. Det är jättetrevligt att jobba så :) Åh, BB låter ju hur mysigt som helst :)

2011-01-01, 17:52:09
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Staffan

Fina bilder Emma!

2011-01-03, 14:40:19




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0