click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Dinner with my dear friends
2010-12-08, 22:14:57


3 dagar redan avklarade denna veckan. Jag trivs faktiskt väldigt bra på jobbet, dagarna går så snabbt! Jag tycker om min plats, mina fina arbetskamrater och stämningen där. Och det bästa är att jag kommer få vara kvar där tills vidare! <3

I måndags efter jobbet var jag och tränade. I går efter jobbet var jag och tränade. Sen kom Sara och Caroline hit. Lagade mat tillsammans, kycklinggryta med ris. Det blev verkligen supergott och det var en trevlig kväll! :)

Har lite planer för resten av veckan också, förutom söndag, men det ska väl vara en vilodag. ;)









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0