click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Sickness
2010-02-01, 12:32:39


Tack för kommentarerna till förra inlägget! :)

Kanske det känns något lite bättre i dag, men orkar inte vara uppe direkt. Känns fortfarande i magen och jag är så trött och matt. Sovit en och en halv timme i soffan precis.

Pappa är ju fortfarande förkyld med sedan en vecka tillbaka. Och mamma var på vårdcentralen i dag och fick konstaterat lunginflammation. Läskigt! Hon hade ju det hösten 2008 och fick ligga på Intensiven i en vecka. Denna gången blev hon i alla fall hemskickad igen med starkaste Kåvepeninen. Men känns otäckt.

Nu ska jag försöka tvinga i mig lite mat. Hörs! :)




Ingelie Larsson

Stackars Er. Hälsa de 2 andra sjuklingarna från mig. Det blir säkert bättre snart, bra att Britt-Helene fick Pc i så god tid. Sköt om Er. Kramar

2010-02-01, 19:45:45
Anonym

stackars liten....du får försöka "låna" lite morfin. ska tydligen hjälpa, mot mycket:)



krya på dig tjejen!

2010-02-01, 22:46:53
Anonym

...från philip:)

2010-02-01, 22:47:54




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0