click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



おやすみなさい。
2010-02-10, 22:11:40


Blir ett litet kort inlägg. Är rätt trött nu när jag är på IVA och måste gå upp strax innan halv sex igen.

I går var det första lektionen i japanska! Men jag var så klantig att jag kom för sent! :( Satt hemma i soffan och väntade på att jag skulle iväg. Var helt inställd på att jag skulle vara där halv sju, men när klockan är tjugo i sex bara går det upp för mig att det är halv sex det börjar och inte halv sju! Så jag rusade hemifrån och sprang hela vägen dit (inte för att det är så långt men ändå)! :P Pinsamt när det var första lektionen med! :P Okurete sumimasen! Men annars kändes det rätt bra. Det var fem andra där, fyra killar och en tjej. Läraren, Noriko, verkade bra. Ska plugga massa nu! :)

I dag träffade jag Emilia direkt efter jobbet. Vi gick först runt på stan och provade en massa glasögon! Sen köpte vi med oss pizza hem till mig. Såg lite på TV, snackade och kollade några avsnitt Salad Fingers på datorn. ^^ Mycket trevlig kväll! Men det var ju väntat, det går inte att ha tråkigt med Emilia! ;)

Nu borde jag sova! Ska jobba sju till sex i morgon, elva timmar! Usch! Men jag får försöka tänka på fredagen, då slutar jag redan klockan tolv. :)

おやすみなさい。






Emilia

Hehe, du får komma i tid nästa gång! = )



Jag hade också jättetrevligt! Men tiden gick såå fort.. Alltså den pizzan var så god, ska som sagt köpa min pizza där istället hihi!



Jag tar kanske en bild av dig till mitt inlägg sedan, hoppas det är ok hihi, jag lägger upp en fin bild på dig = ) Men det får bli ikväll, jag har precis orkat mig upp, det blir bara värre och värre..! Så nu måste jag skynda mig!



Kramar!! = )



PS. hoppas tiden går fort för dig i dag!

2010-02-11, 06:58:24
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Jaha ok! Rätt skönt att va hemma efter detta låånga pass hehe!



Jag hade det jättelugnt, så det hade bara vart drygt att va två! Nu ska jag spendera kvällen i soffan också!



Ha en skön kväll! Kram

2010-02-11, 19:15:33
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0