click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Julafton?
2010-02-04, 23:29:20


I dag när jag kom hem från min vistelse i Sjöbo väntade denna roliga pakethög på mig! (Fick i och för sig hämta de två största paketen själv på Domus men ändå.) Kändes nästan som julafton... och samtidigt kände jag lite smått hur ångesten steg - har jag verkligen köpt allt detta?!?

Det är farligt att ha för mycket tid över till Tradera och CDON.



För övrigt har väl jag och familjen tillfrisknat lite men inte helt. Jag känner fortfarande lite i magen och är rätt trött. Mamma är väldigt hes och trött. Pappa är nog okej igen, och Elin är fortfarande frisk! Kändes lite konstigt att åka hem nu när man varit där nästan en vecka, men skönt också att komma hem till sin egna lägenhet. :)

I dag kom min söta fina syster hem med ett par skor till mig! ♥ Hon köpte likadana till sig själv i går, och då blev jag ju lite förtjust i dem. ;) Hon hittade dem på Åhléns för 700 kr. Innan jag blev sjuk i lördags hann jag dessutom med att köpa ett par jeansleggings på Unos Kläder, det var rea så de kostade bara 150 kr, billigt! :)



Nu är jag extremt trött så vad som fanns i min lilla pakethög får ni se i morgon, det får bli en liten cliffhanger! :P God natt på er! :)




Emilia

Hihi, kul med paket!!



Hmm, jag undrar verkligen vad som fanns i paketen...



Kram!!

2010-02-05, 19:30:12
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0