click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Kungen är död
2010-02-07, 22:58:25


I dag har söndagsångesten verkligen varit dubbel, minst!!! Har fyra veckor framför mig nu som jag ska vara på IVA. (Ordinarie sekreteraren ska på semester.) Så där kommer jag få sitta alldeles ensam. *snyft* :P

Och nu har jag ju nästan vant mig vid att börja åtta i stället för sju. Det har verkligen känts skillnad, var alltid halvdöd innan men de senaste veckorna har jag varit hyfsat pigg. Men jag får väl försöka tänka på att det bara är fyra veckor! Sen blir det skönt att komma tillbaka till Gyn igen!

Annars har det varit en lugn dag i dag. Var ute en sväng i förmiddags, sen slappade jag i soffan några timmar. Pernilla kom hit vid sjutiden. Lärde henne 10 000, ett tärningsspel. Lärde mig det själv för några veckor sedan och nu lär jag ut det till alla jag träffar. Verkar vara lite beroendeframkallande. ;)

För övrigt tycker jag att Hagnesta Hill är en underbar skiva. ♥


Nu när kungen är död
och hans drottning är fri
går jag före i kön
återuppfinner mitt liv




Emilia

Hoppas att tiden kommer att flyga iväg på IVA! Lycka till ikväll!! = )



Kramis!

2010-02-09, 17:13:55
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

hehe, så du kom försent till kursen, fy!!

2010-02-10, 09:37:44
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0