click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Lördagsmys
2010-02-27, 19:11:42


Lördag kväll och jag sitter ensam hemma i soffan och lyssnar på hur det töar utanför. (Det droppar ner på rutorna, låter som att det regnar.) Mysigt!

I går slutade jag jobba klockan 12. Har haft sällskap måndag, tisdag och fredag av Hanna som läser till sekreterare. Jättetrevlig tjej och det har varit mycket roligare att jobba nu när hon har varit där. Hennes sambo kom och hämtade henne i går så jag fick se honom och hennes lilla dotter som är knappt 3 år. Såå söt! ^^

När jag kom hem somnade jag på soffan. Sov tills Sara ringde och väckte mig efter en och en halv timme. Sedan somnade jag igen och sov kanske en timme till. :P

På kvällen träffade jag Sara på Hemmakväll. Hyrde Flyga Drake och köpte lite godis. Sen promenerade vi hem till henne. Satte igång filmen och fikade med kanelbullar och sockerbullar som hon hade bakat, gott! Klockan 22 när filmen var slut var vi jättetrötta båda två. Sara höll på att missa slutet och jag somnade i soffan sen efter. :P Så jag tog en stadsbuss hem vid 23. Det var en mysig kväll i alla fall. Filmen var väl sådär, långsam. Inget jag vill se igen. (Lånade bilden nedan av Sara, she's the photografer!)



I dag gick Sara och jag en sväng på stan. Ingen av oss hade något att göra så vi tyckte att det var en bra idé att fördriva tiden lite där. ;) Gjorde inte av med några pengar i dag i alla fall! Sen gick jag hem och fixade middag. Kände mig lite uttråkad så jag somnade på soffan igen. :P

Nu väntar Melodifestival och lite gott att äta! Blir nog en ensam-myskväll! :)






Emilia

Åhh vad mysigt det låter! Vi hade kul i Hässleholm också! Men vi kom hem sent.. Tåget blev inställt, tror vi. Såg du hade ringt, kanske är det försent att ringa dig nu, du går ju upp så tidigt, stackare! Nu kollar vi på Wallander.



Ha det bra så hörs vi!



Kram

2010-02-28, 22:13:24
URL: http://encephalon.blogg.se/
mayamelissa

åh såg grymt mysigt ut!

2010-03-02, 16:23:26
URL: http://mayamelissa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0