click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Restaurangbesök och bio
2010-02-13, 18:29:21


Helg igen vilket är underbart! Dock är jag nästan tröttare nu än vanligt.

I går hade jag nämligen stämt träff med en kille som heter Per. Mötte honom vid centralen tjugo i fem. Gick först runt en liten stund, sen blev det middag på Kristianstadrestaurangen. Därefter gick vi bort till biografen och såg Farsan. Den var faktiskt rätt bra. Han hängde med mig hem sen och vi snackade en massa, fikade och kollade på TV. Egentligen var det tänkt att han skulle åkt hem på kvällen, men eftersom det var lite snöoväder ute och vi hade trevligt så stannade han tills i dag. Var uppe rätt länge i går så i dag är man trött och har mest slappat i soffan framför en massa Kvarteret Skatan (♥).

Kändes väldigt lyckat faktiskt. Man vet ju aldrig hur det blir första gången man träffar någon. Men han var väldigt trevlig och det var lätt att prata med honom. Tror att han tyckte detsamma. :)

Nu ska jag snart bege mig bort till Christian och Pernilla. Ska se på Melodifestivalen. ;)

Ha en skön kväll! ^^





Emilia

Men Emma!! Detta måste vi prata om!



Ha det så kul ikväll föresten! Själv ska jag bara lata!



Kramar!!! = )

2010-02-13, 19:06:10
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0