click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Soffan <3
2010-02-25, 18:06:34


Nu har jag precis kommit hem från jobbet, släpat med mig täcket till soffan och placerat mig själv där! Underbart! Har längtat efter denna stund hela dagen! :)

Är rätt trött i dag. Jobbade elva timmar i går, och sen kom Per från Malmö hit på middag! Snackade en massa och såg på film (Closer ♥). Mysig men alldeles för kort kväll. Kom i säng rätt sent så det blev väl bara lite mer än fyra timmars sömn. Följde honom bort till centralen i morse där han tog tåget tjugo över sex, sen begav jag mig till jobbet.

Nu ska jag njuta av att vara hemma och ensam och att bara kunna slappa i soffan! Tänkte pyssla lite med bloggdesign! Och i morgon är det fredag och jag slutar redan klockan tolv - härligt härligt! ^^










Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0