click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Helgen väntar!
2010-02-19, 11:00:33


Fredag igen och jag är trött! Blivit lite för lite sömn de senaste nätterna. Peter var hos mig i går och satt och spelade gitarr och sjöng tills klockan var nästan tolv. Kanske inte så lyckat när man ska upp strax efter fem, men det var kul i alla fall! ^^

Sitter på Intensiven just nu och har ingenting att göra. (Undrar om detta är det lugnaste stället på sjukhuset..?) Kan gå flera timmar utan att man har något att göra. Samtidigt kan man få fullt upp helt plötsligt med, men oftast är det lugnt. Ska in på Dagoperation om en timme och vara där i eftermiddag.

Sen i kväll bär det av till Malmö. Tänkte hälsa på Per. Blir väl middag och sen får vi se vad som händer. Inte planerat så mycket men det blir säkert trevligt! Får se om man kan sova en timme på tåget och bli lite piggare. :)

Efter besöket där tänkte jag bege mig vidare hem till familjen. Ska bli såå mysigt! Umgås lite med finaste systern och föräldrarna och gosa med Leia! ♥





Elin

Haha ja det tycker dom säkert om, men där är ju massa fina kläder nu så det är inte bara för att jag har LIA där som jag skriver om deras kläder! :D



Jag har redan slängt dom, fast jag ska ta upp dom ur papperskorgen igen då! :D Tyckte också dom var söta!



Och ja, jag är en shopoholic, men det har jag ju efter dig vet du väl. ;) Hihi!



Ska bli kul att ses snart! :D KRAM! <3

2010-02-19, 13:29:46
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0