click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



We're in this together
2010-02-06, 20:42:33


Okej, nu får jag väl berätta vad som fanns i paketen! ;) Skulle ju skrivit det i går men jag vet inte var all tid tog vägen. Vann några vinylskivor med The Cure på Tradera. (Tänkte att jag skulle sätta upp en tavellist och låta dessa vackra skivor pryda min lägenhet.) Det var trevligt för det var så bra skick på dem, och de var inte så superdyra heller.


Fick även det som jag beställt från CDON, vilket var den här Kent-boxen Röd. Har funderat på att köpa den ett tag. Har redan CD:n men ville ha vinylskivan med. Dock blev det en besvikelse. De hade pressat ner boxen i kartongen och vinylskivefodralet var bockat i ena hörnet och rispat på ett ställe. (Dessutom var det inte det vanliga LP-formatet.) Så jag ska skicka tillbaka den. (Skönt, 500 kr mindre!)

Men hade även vunnit en annan auktion på Tradera - halo 15, We're in this together, med Nine Inch Nails. Den finns i tre delar och detta är del 1. De brukar vara rätt dyra på Ebay, men jag fick den ganska billigt. :)


I övrigt så mötte jag Åsa (som var min bästa kompis på högstadiet och gymnasiet) vid resecentrum i går kväll. Vi gick bort till Hemmakväll och köpte godis och sen blev det lite fika hemma hos mig. Spelade Geni och snackade. Trevligt! Fick denna söta växt av henne, thanks again! ^^



I dag kom Sara hit med en chokladkaka! :) Vi hade bestämt innan att vi inte skulle gå på stan denna gången eftersom vi båda har handlat på rätt bra på sistone. :P Men jag kände mig sååå seeeg och behövde gå ut för att få lite frisk luft. (Gissa vart vi hamnade!) Dock köpte jag mest sånt jag behövde och hade planerat att köpa inom en snar framtid. Mysig eftermiddag med finaste Sara! ♥

Nu ska jag bara slappa för mig själv. Blir väl lite TV och pyssel vid datorn. Kanske jag startar Voddler och kollar om där är något att se på. (Provade det för första gången i går! Verkar rätt sjysst!)

Jag önskar er en skön kväll kära läsare! ^^




Åsa

Fint det blev med den krukan! :)



Hm, du borde kanske flytta ut på landet..? Hihi, farligt nära butikerna verkar det som...:P

2010-02-06, 22:43:51
URL: http://[email protected]




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0