click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



27 januari
2010-01-27, 21:56:29


Känner inte att jag har så mycket att skriva om för tillfället. Händer inte sådär jättemycket. Men jag gör ett försök i alla fall. :)

I lördags gick Sara och jag på stan... igen! :P Kom hem med ett par koftor, två olika vita linnen, två par jeansleggings och en sjal. Dock lämnade jag tillbaka det ena paret jeansleggings i går och köpte nya fiolsträngar i stället. ;) Den ena strängen gick ju i sönder för ett tag sedan. Så i dag spelade jag en liten stund i alla fall. Det är rätt kul när man väl kommer igång. Vill ju egentligen ta tag i det igen.

I söndags tog jag tåget upp till Kallinge för att hälsa på Tims föräldrar. Det var över ett halvår sedan jag var där. Blev bjuden på jättegod middag, spelade tärningsspelet 10 000 och gick en sväng. Tim var också där så jag åkte med honom hem sen på kvällen. Trevlig dag.

Såg en dokumentär i går som hette Haleys hopp. Handlade om en 9-årig tjej som hade sjukdomen progeria, vilket innebär att kroppen åldras alldeles för snabbt. Medellivslängden för barn med progeria var 13 år. Rätt hemskt, sån söt tjej.

I dag fyller Emilia år, grattis grattis! (Har i och för sig grattat dig på riktigt och på Facebook med, men ändå!)

Nu hoppas jag att nagellacket har hunnit torka så att jag kan sova! ;) God natt kära läsare! :)




Dani

Japp. Det skall upp lite grejer på eBay har jag beslutat.



/D

2010-01-28, 07:17:25
URL: http://www.blogg.bloggzilla.se
Emilia

Hihi tack!!



Din lilla shoppare!! Hihi! Är avis att du får ha nagellack på jobbet!!



Kram

2010-01-28, 16:10:27
URL: http://encephalon.blogg.se/
Elin

Du bara shoppar hela tiden! ;) <3

2010-01-30, 01:53:52
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0