click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Kvinnokliniken
2010-01-11, 20:29:40


Yes, då har man börjat på Kvinnokliniken! Gått rundvandring, sorterat in papper i journaler och blivit visad lite saker. Har varit en helt okej dag. Sitter i ett rum med fem andra sekreterare men jag har i alla fall eget skivbord nu. (Innan har man ju fått hoppa runt till lite olika platser.) Tror att det känns rätt bra, men mottagningsarbetet påminner mig om Hudkliniken i Lund. *saknar* Tar väl lite tid innan man kommer in i det, men det känns kul att göra något annat! :)

Tack för kommentarerna i mitt förra inlägg! Kul att så många "röstade"! :P Då vet jag i alla fall att jag borde ha håret som det är nu (bild nr 9) eller kortare och ljusare! ;) Jag var själv lite inne på att ha det som bild nr 8 igen, klippa och avfärga. Men jag får väl vänta lite till med att göra något tills jag är riktigt säker!




Emilia

Du är såå söt!! = )



Vad kul att det gick bra i dag! Hoppas du kommer att trivas i fortsättningen!



God natt igen ; ) Kram

2010-01-11, 20:41:09
URL: http://encephalon.blogg.se/
Elin

Så fin du är i nya tröjan! :) Skönt att det gick bra på nya jobbet! Det blir säkert jättebra. ;) Kram kram!

2010-01-11, 20:46:40
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0