click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Sweet Sunday
2010-01-03, 22:13:30


Söndag kväll och nu ligger man i sängen igen och har jobbångest. :P Nej, det är faktiskt inte såå farligt i dag. Det har varit en bra söndag. Varit hos familjen ett tag nu så det känns rätt skönt att vara hemma i sin egna lägenhet igen, fast jag hade gärna stannat hos dem längre också. Det har varit så underbart att vara ledig och bara slappa och få sova länge på morgonen!

Blev i alla fall körd hem av mina föräldrar i dag. Fikade lite här. Sen träffade jag Emilia. Vi tog en promenad i kylan, sen gjorde vi varm choklad och varma mackor och kollade på TV. Såg lite på Svenska Hollywoodfruar och Bonde Söker Fru med Roger som hade rakat av sig mustachen "lite". :P Myskväll! ^^


You can see my heart beating
You can see it through my chest
Said I’m terrified but I’m not leaving
Know that I must must pass this test
So just pull the trigger




Elin

Det är mysigt att ha dig här! :) Synd man inte är ledig längre bara, det går så snabbt! KRAM KRAM! <3

2010-01-05, 21:29:23
URL: http://distinguish.blogg.se/
Elin

Det är ju Rihanna - Russian Roulette, läste aldrig den texten igår. :)



Ja, men jag kanske kan komma i helgen? :) KRAMIS

2010-01-06, 13:19:49
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Hey!



Hehe, gud vad kall jag blev efter den promenaden, ingen hit att gå ut när det är så kallt, om man inte har termo då! Hihi!



Vi får ta skinnchoklad något mer kväll!! = )



Kram



2010-01-06, 19:49:35
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0