click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



The week so far
2010-01-23, 01:39:29


Helgen är här igen och det känns väl inte helt fel! :) Veckan har som vanligt gått extremt snabbt. Varit på Kvinnokliniken två veckor nu och det känns bättre och bättre. Får fråga om en del än men det känns ändå som att man har kommit in i det lite mer. Min arbetskamrat Åsa är väldigt trevligt! Hon måste vara 40+ men det känns ändå som att man har lite gemensamt, intresset för musik, film, facebook. :P Hon verkar så omtänksam och snäll. :)

I måndags blev jag bjuden på supergod middag hos Christian och Pernilla! Sen spelade vi ett spel med musikfrågor, skoj! Blev dessutom fika innan kvällen avslutades. Mycket trevligt! :)

I tisdags hann jag med att moppa lite golv här i lägenheten. ;)

I onsdags hände nog inget speciellt.

I går blev jag raggad på på jobbet. :P En kille som kom och lämnade en skrivare till mig och bad om min facebook. :P Tyckte det var lite kul. ;) På kvällen kom Emilia på fika! Hon brukar alltid ha massa gott att bjuda mig på när jag är där så jag kände att jag fick ge igen lite. Blev en äppelkaka från Vitemölla. (Pajdeg, rivna äpplen och riven mandelmassa.)

I kväll kom Sara hit! Vi gick bort till Hemmakväll och hyrde en film. Blev Sommaren med Göran, Sara ville se den. Den var faktiskt bättre än vad jag trodde, lite lagom rolig, lättsam fredagsfilm. Sen såg vi på Johan Glans - World tour of Skåne. Han är ju bara såå underbar! *älskar*

Känns som att man har varit hyfsat social denna vecka i alla fall. ;) Men nu är det väl dags att sova, är rätt trött. Sovmorgon i morgon! God natt! :D





Åsa

Hihi. vad du bakar...har blivit huslig du! Häng inte upp dig för mkt på kontorskillen där...har en kalle på G till dig. Han e singel och blir mer trevlig hela tiden. :) Haha ;) han hade haft förhållande i två år som längst. Han e singel, tyckte att det var skönt med. Men det gör väl du med...(?) Men som sagt trevlig....:D

2010-01-23, 09:49:22
URL: http://[email protected]
Emilia

Men snälla jag ser ut som ett mongo! Haha!



Jag såg du hade ringt i går när jag gick och la mig (vid nio hehe)! Du kan ringa ikväll när du slutat jobba för då sitter jag på tåget, om du vill!



Kram

2010-01-26, 07:36:17
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Tack för sakerna söta du!!! Kram!

2010-01-27, 20:10:26
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0