click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



A Sorta Fairytale
2010-07-05, 18:15:05


Då var man ensam en stund, lite tomt nu när man haft mycket sällskap.

I går kväll blev det, som ni vet, grillning vid Hammarsjön. Satt ute på en liten brygga, jag och Peter. Väldigt vackert och mysigt! Sen blev det lite film hemma hos mig. Lovely evening! :)



Och i dag blev jag dessutom bjuden på restaurang! Åt buffé, men blev mest sushi vilket var gott! Enjoyed it! :)

Efter restaurangbesöket cyklade jag bort till Sara en liten stund. Och nu väntar jag på att Pernilla ska dyka upp, vi tänkte ha lite filmkväll. Det ska bli kul! Fast min lägenhet är nästan olidligt varm, trots fläkten! Men den hjälper en del i alla fall som tur är!



I dream too much , I think too much, I step too much...








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0