click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Anyone's Ghost
2010-07-06, 23:11:53


I går påbörjade jag min andra semestervecka! På kvällen kom Pernilla hit och vi kollade på Twilight. Den var väl okej, men inget speciellt så. Kul att ha sett den i alla fall! Och kul att ha Pernilla här! :)

I dag har det inte hänt så mycket, handlat och röjt i garderoberna och lyssnat på musik - Deftones Diamond Eyes och The Nationals High Violet. Good stuff! ;) Sen kom Sara hit en stund, slappade mest och tog en snabb sväng på stan.

I kväll var jag ute och gick en runda med iPoden. Riktigt skönt! Enligt stegräknare var rundan 4,7 km och 5 300 steg lång. Borde gå ut och gå sådär lite oftare. :)

Btw, tack alla som har röstat på min bild i tävlingen! :D


Didn't want to be your ghost
, didn't want to be anyone's ghost, but I don't want anybody else








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0