click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Boxer
2010-07-23, 16:35:59


Denna dag började jag med att städa och fixa i ordning lite. Sen gick jag bort till biblioteket. Lånade några skivor, bland annat Boxer med The National. (Ska köpa den men lånade så länge.) Det blev även en bok om positiv psykologi, Vad optimister vet och du kan lära dig. Jag borde nog läsa den. :P

Nu ska jag plocka fram fiolen! Sen i kväll kommer Christopher hit och då gissar jag på att det blir film.

Ha en skön fredagskväll mina kära läsare!






Britt-Helene

Ser ut att vara en bra bok om positivt tänkande. Ska kanske också låna den om du tycker att den är bra. Hoppas att den hjälper :) KRAM!

2010-07-23, 22:09:44




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0