click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Conversation 16
2010-07-23, 00:14:38


I kväll har jag spelat fiol.

Det gick bättre än väntat. Var så länge sedan jag spelade, men ändå kändes det rätt bra! Hade velat komma igång med musiken igen. Öva och bli bättre. Det är ju faktiskt kul. And I love my violin! :)





moa

sv: Svarade precis på ditt mail, men tack igen!

Du ger mig mer beröm än jag förtjänar, men tack för det, det behövs ibland! Och ja, jag har tagit alla bilderna själv :) Jag använder alltid photoshop, troligtvis lite för mycket, haha ;)

Tack för alla fina ord! <3

2010-07-23, 01:18:21
URL: http://withorwithout.webblogg.se/
Dennis

Roligt att du börjat spela fiol igen =D

mycket vackert instrument!!

2010-07-26, 11:22:57
URL: http://dennistraning.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0