click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Köpenhamn
2010-07-21, 22:09:10


I går var jag i Köpenhamn med familjen. Åkte hemifrån 09.30. Tog bussen till Lund och sedan tåget till Köpenhamn. Gick först en sväng på Ströget, sen gick jag och Elin till Tivoli. Hade inte varit där sedan jag var liten!

Började med att ställa oss i kö till berg- och dalbanan Dæmonen. Har velat åka den länge! Den var kul men tog slut väldigt snabbt och gav en ganska mycket huvudvärk. Sedan gick vi till Det gyldne tårn. Det kändes lite högre än vad det såg ut att vara. Men tornet var nog det roligaste. Åkte också Snurretoppen, Odinexpressen (berg- och dalbana) och Himmelskibet (slänggungor som gick 80 meter upp i luften). Blev Dæmonen en gång till sen och Det gyldne tårn två gånger till. Skoj!! :D

Utöver det så blev det sandwich, restaurang med god mat och glass! :)

Tog tåget tillbaka till Lund vid 21.30 och var tillbaka i Sjöbo igen vid 00.00. Trevlig dag med min underbara familj!





Elin

<3

2010-07-21, 22:37:05
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Men vilken mys dag och fint väder!! Men fattar inte hur ni vågar åka sånna karuseller alltså hehe!



Massa kramar!! <3

2010-07-22, 11:07:29




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0