click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Deux Filles
2010-07-02, 00:00:03


I dag har jag och sötaste systern varit i Malmö på shoppingrunda! :)

Blev mest second hand och lite andra affärer än de vanliga. Hittade en svart blommig kjol, nya hörlurar till iPoden och en tavla. Bara fastnade för den tavlan, Deux Filles heter den. Tänkte att jag skulle måla ramen vit eller byta ram helt. Men nu tycker jag nästan att den känns lite scary, jag vet inte..?! Men rätt fin.






Emilia

Men hallåw!! Fasen vad najs ditt hår blev!!! Nu är foxy-Emma tillbaka hehe!!! Mys med malmö, måste ta mej dit på min semester = ) Var sjukt längesen.



Nu ska jag snart bege mig till Öland = ) Ha det najs i helgen!! Vi måste ju snacka sedan alltså = )



Kramar!!!

2010-07-02, 11:17:25
Per

Ja, fan vad fin du blev! Och snygg pòse på den bilden (med muren) dessutom =)

2010-07-04, 12:32:08




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0