click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Sylt
2010-07-09, 16:54:31


I dag har jag stått och suttit på bussar. Sen har jag gjort jordgubbssylt för första gången och lyssnat på The National. Som vanligt är min lägenhet som en bastu. Tog en dusch, men det hjälpte väl typ i fem minuter. Man var ju lika varm igen innan man ens hade hunnit få på sig kläderna!

Snart blir jag i alla fall upphämtad av Tim. Ska hänga med till Kallinge och träffa Ted (var ungefär ett år sedan sist så det ska bli såå kul) och de andra. Det är ju marknad i Ronneby just nu så det blir en sväng där.

Lyssnar på Deftones nu, very nice!! :D

Hoppas ni får en bra fredagskväll! :)





Emilia

Hehe men sylt!! Vuxenpoäng, eller kanske tantpoäng haha!! Blev den go?? = )



Ha det gutt i Blekinge! Kram

2010-07-09, 20:26:59




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0