click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Leave it all up in the air
2010-07-25, 23:14:40


Söndagsångest deluxe! Kan inte fatta att semestern redan är slut! 4 veckor!! Den blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig... men det har ju varit skönt att vara ledig i alla fall.

I går kväll kom Emilia hit. Vi fikade med rabarberpaj och kollade på Orphan, bra film! Mysig kväll!

I dag tog jag först en promenad med paus på ÖB. När jag kom hem igen lagade jag fiskgratäng (my favourite!) och när den var klar vid klockan 15.00 kom Peter hit och hjälpte mig att äta upp den. Sen lyssnade vi på massa musik, kollade på TV och gick ut en sväng. Fikade lite nu i kväll och sen cyklade han hem vid 22.00. :)

Nu måste jag sova! God natt! :)


When life was easier... ;)




Emilia

Hey vännen!!



Hoppas du får en bra dag ändå på jobbet i morgon!! Tänker på dig = )



Kram!!

2010-07-25, 23:50:22
Annika

Hoppas du får en lugn start idag. Vilken mysig bild op dig när du var liten.



Kram från London

2010-07-26, 08:23:22




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0