click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Today
2010-07-15, 00:39:21


...has been a pretty good day.

Packade väskan och klockan 12.00 tog jag 1:an mot Hörby. Hoppade av vid torget där Joakim mötte mig. (Vi har skrivit till varandra ett tag och för någon dag sedan kom jag på att vi var esteter tillsammans på gymnasiet, lite kul!). Vi köpte glass och gick runt en sväng i byn. Sen gick vi hem till honom och kollade på TV och lyssnade på musik. Trevligt! :)

Åkte sedan vidare till Sjöbo för att hälsa på familjen. Det är ju dessutom marknad nu torsdag och fredag, hör ju till att man ska gå på den! I kväll har vi varit hos min faster. Suttit ute och fikat med chokladkaka och jordgubbspaj. :)





Dennis

Paj är inte fel ;D

2010-07-15, 10:52:09
URL: http://dennistraning.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0