click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Coffee break
2010-06-20, 22:52:13


I dag vaknade jag inte förrän klockan 11.00. Gick upp och fixade mig, sen kom Tim (till Sjöbo då). Han hade inte varit där på nästan ett år och inte träffat Leia på nästan lika länge. Vi snackade, tog en promenad, åt middag och fikade. Fick en amerikansk utgåva av Further Down the Spiral (NIN) som han hade köpt när han var i USA, sjysst! Och sen när jag kom hem hade jag fått en skiva med posten också, Every Day is Exactly the Same. :)

Har varit en trevlig helg hos min fina familj! 





Elin

Fina bilder! Längtar till du kommer hit igen! :D Vi måste ju ut och fotografera och second-hand-shoppa!



Kram till världens bästa syster! <3

2010-06-20, 23:10:40
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0