click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Just Like You Imagined
2010-06-30, 03:56:56


Borde verkligen sova, men var så sugen på att blogga! :P

Blev aldrig något inlägg i går heller. Var med Sara och Staffan på stranden i Åhus då. Så det blev ett första dopp för i år i det kalla vattnet! Sen när jag kom hem var min lägenhet som en bastu, så jag blev extremt slö och orkade inte göra någonting vettigt. :P

I dag har Sara och jag gått på stan! Hittade en fläkt, supernice! Annars blev det mest lite småsaker. Var även och hämtade mina nya glasögon. Sen var jag och klippte mig, det blev lite annorlunda! Efter det gick jag hem och satte i lite färg i håret med. :)

I kväll blev jag bjuden på middag. Sen blev det musik, film och massa snack och plötsligt var klockan 02.45! Hade en supertrevlig kväll! :D

Nej, nu får jag lägga ifrån mig datorn. God natt på er! :)


Före


Efter klippning


Efter klippning + färgning




Elin

Oj vilken skillnad! Hade nästan glömt hur det var innan ju. Det är SJUKT fint nu måste jag säga, den längden passar dig perfekt! Färgen också! :)

2010-07-01, 22:26:20
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0