click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Parasite
2010-06-06, 23:18:52


Nu var det länge sedan jag bloggade, en hel vecka har gått! Har nästan precis kommit hem till min bastu-lägenhet efter en helg iväg. Och innan i veckan träffade jag Per, Sara, Christian och Pernilla. :)

I fredags efter jobbet åkte jag till Sjöbo för att hälsa på min fina familj. Satt ute och åt middag, kollade lite på TV och gosade med Leia.

På lördagen åkte jag vidare till Malmö. Träffade Lydia (black) vid Entré och tog en fika med henne med kaffe och morotskaka. Sen kom Lydia (white), Mathias och Per också dit. Vi tog en sväng på stan i det underbara vädret, sen blev det Rörsjöparken på kvällen med grillning. Supermysigt!

I dag blev det frukost på Pers balkong. Hann med en snabbvisit på Entré. Sen satt vi i Beijers park med Lydia och Mathias. Det var Backakarnevalen så där var lite underhållning och en del folk. Var tvungen att ta bussen sen så jag gick vid 18.30.

Men det har i alla fall varit en riktigt härlig helg med massa sol och trevligt umgänge! :)


Jag på väg till bussen / Mamma och Elin


Jag, Lydia och morotskaka :)


Lydia / Per / Per och jag gör Lydia-pose / Mathias - grillmästaren / Festis / Korv med bröd


Per fick en ny favoritavdelning på H&M :P


Mathias, Lydia och Per i Beijers park




åsa

Hallå! pratade med din mamma på...öh..ja nån järnaffär i Sjöbo. :P tss. Hon sa iaf att du hade varit jättedålig med körtelfebern...:( tråkigt att höra. Hoppas du känner dig bättre! Annars? Semester snart? Var mumsade du på den morotskakan? Alltid velat ha så mkt glasyr på en morotskaka..ouhh. God?

2010-06-07, 20:10:09
URL: http://ljungskulla.blogspot.com
Lydia

Naww vad fina bilder =)

2010-06-08, 10:56:40
URL: http://magnapop.blogspot.com
Per

Jag ser verkligen mongo ut på den första bilden :0

Notera även personen i bakgrunden, på bilden där jag har en ros i håret. Hon ser ju helt chockad ut ;)

Bilden på dig från uteserveringen är verkligen historiskt fin ^^

2010-06-09, 00:32:40




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0