click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Vacationer
2010-06-25, 01:04:11


Semestern är här! Sjukt! Har inte alls fattat att det redan var dags! Det var ju precis typ fem veckor kvar! Men jag klagar inte, det ska bli superskönt, speciellt om vädret börjar bättre sig nu med! :)

Varit fullt upp på jobbet i dag med, tyckte att jag jobbade på som in i, ändå fick jag lämna lite. Men men. Började i alla fall semestern med att storstäda. ;) Kändes som att det behövdes, så nu känns det riktigt fint och fräscht här hemma! :)

I går (onsdag) var jag på jobbträff i Öllsjö. Det blev grillade hamburgare där, gott. Träffade Marie med söta lilla Nikki också, kul! :)

Nu ska jag gå och sova så att man orkar med lite midsommarfirande i morgon! God natt på er!


Åsa och Marie C / Marie D med Nikki / Jag och Marie D








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0