click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Vicarious
2010-06-17, 22:16:47


Torsdag kväll och bara en dag kvar innan det är helg igen! Det har gått rätt snabbt denna veckan. Har ju varit uppe på BB och lärt mig. Det är en del att tänka på och komma ihåg, men det känns ganska kul i alla fall. Är lite nervös inför nästa vecka när jag ska klara mig själv, men det löser sig säkert! :)

Efter jobbet gick Pia-Maria och jag ner i källaren och gav järnet på crosstrainern. ;) Körde 30 minuter vilket resulterade i 8,5 km och 200 förlorade kalorier. ;)

Gick därefter till optikern och bokade tid för synundersökning. Bestämde mig för glasögonen som ni ser här nedan. Hoppas de blir bra!

Sen har jag mest pysslat här hemma, slappat lite i soffan/sängen och lyssnat på musik. Tools låt Vicarious är ju så bra! :)

Hoppas ni har haft en bra dag! God natt på er!





Lydia

Åhh din blogg är så fin =)

2010-06-17, 22:35:00
URL: http://magnapop.blogspot.com
Tim

Bra val av glasögon, du passar i dem :)



"...much better you than I" ;)

2010-06-17, 22:45:16
Elin

Så duktig du är på att träna då! :)



Och det blev nog ett bra glasögon-val, dom ser fina ut! Får se dom i helgen då antar jag? :)



KRAM! <3

2010-06-18, 00:11:32
URL: http://distinguish.blogg.se/
Per

Jag är glad att jag inte behövt välja glasögon (ännu). Fan vad svårt det måste vara! Men de du valde var snygga :)

2010-06-18, 11:13:37
Elin

Jaa då förlorar man inte så mycket tid om man bara kan gå ner direkt efter jobbet. :)



Ja just det, såklart. Det kan vi göra, bara vi hinner gå i allt annat vi vill också. Kanske vi kan börja med Mstore där vid Hansa? Så kan jag byta dataväskan och köpa eyelinern på FACE.



Jag vill helst vara hemma till 16, dom kommer ju 18.30 och där är en del att fixa och så vill man ju fixa sig själv. :P Men vi kan väl till Malmö åka hyfsat tidigt?



Detsamma, kram kram! <3

2010-06-18, 11:47:56
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0