click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Who Knows Where The Time Goes?
2010-06-08, 22:07:55


Lyssnade på Eva Cassidy på jobbet i dag, därav inläggets titel. :) Har sagt det förut men hon var verkligen en underbar sångerska! Hon är min favorit! ♥

Hade roligt en liten stund på jobbet i dag. Har fått i uppgift att göra om en blankett (postoperativ infektionsregistrering), så det satt jag och pysslade med i Word med tabeller och så. Skoj! Annars har det mest blivit skrivning, skrivning och skrivning. Efter jobbet gick Emilia och jag ner i källaren för att träna! Blev crosstrainer i ungefär en halvtimme, sedan kände vi oss duktiga och nöjda med oss själva. ;)

När jag kom hem väntade ett brev från vårdcentralen. Var och tog nya leverprover efter körtelfebern förra veckan och fick svar nu att de var bra. Tjoho! :D

Kollade lite på 16 and Pregnant sen. Hade redan sett det avsnittet men det är mitt favoritavsnitt. :P Jag brukar tycka att de flesta i unga mammor-program verkar vara rätt dumma och omogna. Men tjejen och killen i detta avsnittet var så söta och fina! De höll ihop hela tiden och var så himla gulliga mot varandra. Och de tänkte på vad som var bäst för barnet så de bestämde sig för att adoptera bort det. Paret som skulle adoptera verkade jättebra med. De ville fortsätta hålla kontakten med de "riktiga" föräldrarna och låta dem vara en del av barnets liv. Kändes som en perfekt adoption. Det var så fint och sorgligt och snyftigt. :P

Har inte hunnit med så mycket mer i dag. Fastnade lite vid ännu en blogg om en tjej med cancer. Jag vet att jag inte borde läsa sånt. Känns sorgligt. Man borde ta vara på varje dag och njuta så mycket som möjligt av livet!






Emilia

Hehe, visst var vi duktiga!! Men du kunde ju stått där en stund till, jag orkar inte så mö!!



Jag vet, de är så fina! Sista programmet jag såg hade han köpt en förlovningsring till henne för han skulle in i militären och vara borta länge..



Kram!!

2010-06-09, 18:45:16
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0