click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



1408
2010-03-08, 23:34:28


I dag blev jag bjuden på filmkväll hos Angela! Det var vi två och sex killar. Kollade på 1408. Den var väl rätt bra, kanske lite för lång bara. Hon hade en fin lägenhet, riktigt mysig! Och det bjöds på massa chips och godis. Kul att vara där! :)

När jag cyklade hem mötte jag Sara som var på väg hem från jobbet. Kändes rätt oväntat, men kul att se henne med. :)

I morgon blir det japanska och sen fika och TV med Emilia! Very nice! Så nu har den där tunga känslan nog försvunnit lite igen. Svårt att vara nere när man träffar så många fina trevliga söta människor. :)

Nu måste jag verkligen sova!! Natti natti!




Emilia

Hehe, kul kväll! Ska bli kul att ses i möra, jag kollade inte på Housewives!! Hehe!



Kram!

2010-03-09, 00:59:24
URL: http://encephalon.blogg.se/
Elin

Ja synd att du inte kunde vara med, men du skulle på ju på japanska. Vi får hälsa på snart igen hoppas jag! :)

2010-03-10, 20:40:09
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0