click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Fake Plastic Trees
2010-03-03, 22:31:47


Har tagit det lite lugnt med bloggandet nu de senaste dagarna. Kanske för att det inte har hänt något speciellt. Mest jobbat och slappat här hemma.

I går var jag på japanskakursen i alla fall, lektion 4. Det var lite klurigt. Fick lära oss meningar som till exempel りんご が つくえ の うえ に あります (ringo ga tsukue no ue ni arimasu = det finns ett äpple på bordet) och ねこ が いす の した に います (neko ga isu no shita ni imasu = det finns en katt under stolen).

I dag har jag varit på nätdejt igen! ;) Vi hade skrivit lite med varandra på Helgon och bestämde oss för att ta en fika i dag. Så vi sågs på stan vid 18-tiden och gick till ett fik. (Om jag inte hade glömt kameran hemma hade jag tagit någon trevlig bild på kaffekoppen och morotsmuffinsen och lagt in här. :P) Satt där i en timme tills de stängde, sen hängde hon med mig hem en liten stund, Angela. Trevlig tjej och trevlig kväll! :)

Jag gör väl bäst i att sova nu. God natt på er! ^^









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0