click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Melodifestivalen 2010
2010-03-13, 23:54:48


I kväll har jag kollat Melodifestivalen! :) De senaste åren har jag varit helt off vissa år och helt on andra. :P Men detta året har jag sett alla delfinaler och allting. Det är rätt kul faktiskt! Jag hejade ju mest på Salem Al Fakir, men tyckte att Anna var en värdig vinnare! Duktig tjej, skön låt och så söt och glad! ^^


Om jag hade fått bestämma hade resultatlistan sett ut ungefär såhär:
1. Salem Al Fakir – Keep On Walking
2. Anna Bergendahl – This Is My Life
3. Andreas Johnson – We Can Work It Out
4. Peter Jöback – Hollow
5. Ola Svensson – Unstoppable
6. Jessica Andersson – I Did It For Love
7. Darin – You're Out Of My Life
8. Timoteij – Kom
9. Eric Saade – Manboy
10. Pernilla Wahlgren – Jag Vill Om Du Vågar


Och såhär såg den ut på riktigt:
1. Anna Bergendahl – This Is My Life
2. Salem Al Fakir – Keep On Walking
3. Eric Saade – Manboy
4. Darin – You're Out Of My Life
5. Timoteij – Kom
6. Andreas Johnson – We Can Work It Out
7. Ola Svensson – Unstoppable
8. Jessica Andersson – I Did It For Love
9. Peter Jöback – Hollow
10. Pernilla Wahlgren – Jag Vill Om Du Vågar






Emilia

Hmm, vet ej! Har ju inte sett något av detta hehe!



Hoppas du har det bra och får kul på Kent i morgon!



Kramar!!

2010-03-14, 01:11:02
URL: http://encephalon.blogg.se/
Elin

Salem skulle ju ha vunnit! Han är så söt. :P

2010-03-14, 12:03:22
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0