click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Some old pics
2010-03-24, 22:25:19


Fullt upp! I måndags kom Christian och Pernilla hit på fika och vi kollade på Svenska Hollywoodfruar. Mycket trevligt! I går var jag på japanskakurs, lektion 7. Det var fortsättning på siffror och så började vi på lite adjektiv. Lite snurrigt, men det är väl bara att plugga på. I dag kom Emilia hit och det blev fika, snack och TV. :)

Måste sova nu, men har letat fram några gamla bilder som jag tänkte kunde vara kul att lägga in. Det är från den gamla goda gymnasietiden. ;) Det är mest Åsa, Pernilla och jag på bilderna, och min kära syster är med på ett hörn. ;)





Emilia

Hehe vilka roliga bilder!! = ) Tack för fikat!!



Kram!



PS. jag har precis gått upp... = )

2010-03-25, 13:07:07
URL: http://encephalon.blogg.se/
Åsa

mmm. Är verkligen nöjd med vissa bilder på mig där. höhö. vi ser yngre ut helt klart. Jessica alltid lika glad! :) kul!

2010-03-25, 18:43:55
URL: http://[email protected]
Dennis

wooooott vilka uråldriga bilder ;D jag hade fortfarande långt hår och sånt xD ajdå

2010-03-26, 15:25:15
Elin

Haha ja, gratis är bäst! ;) Jag hoppas det, hon sa i alla fall att hon hade sparat mitt nummer ifall det behövdes personal någon dag, så det hade varit kul om man kunde hoppa in och jobba någon gång! =)



Haha så roligt att kolla på gamla foton! :P

2010-03-26, 17:32:58
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0