click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Summer?
2010-05-20, 23:18:15


Vilket underbart sommarväder det har varit i dag! Jag missade ju det mesta av det men när jag kom ut från jobbet vid halv fem slog värmen mot mig! Emilia och jag hade bestämt oss för att träna i dag, men i och med att det var så fint väder tyckte vi att det passade lite bättre att ta en fika! :P Supermys!

Sen ringde Sara och frågade om jag ville komma på middag så jag cyklade bort till henne. Där blev det kyckling, hårfärgning, glasögonprovning och massa snack. Extremt trevligt! ;)

Således kan man väl säga att jag har världens finaste, goaste, sötaste, snällaste och mest underbara vänner! I like you sooo much! Can't say it enough! ♥ ♥ ♥






Emilia

Men åhh, du är söt du!! Men således?? Haha!! Vad jag skrattade när jag läste det!!



Ha det så bra i helgen nu!! = )



Kram!!

2010-05-21, 11:46:31
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0