click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Legend
2010-05-21, 23:54:52


Kort inlägg för jag är såå trött nu. (Har i alla fall återfått min kamera så lite bilder blir det!)

Slutade ett par timmar tidigare från jobbet i dag. Tog bussen till Sjöbo vid 15.30. Det ösregnade och åskade (så var det så härligt väder i går!). Väl framme fick jag god middag, lyxigt att komma till dukat bord! ;)

Sen körde Elin och jag ner till Ystad för att gå på Österports musikprograms examenskonsert. Där var knappt någon alls som man kände, tråkigt. Börjar känna mig gammal. Tänk när man gick första året på gymnasiet, då tyckte man att treorna var jättegamla. Nu kändes de rätt unga. :P Hade hoppats på att få träffa mina gamla lärare men det var bara Collmo som var där. Sa hej till honom i alla fall.

Vi var hemma igen strax innan 22.00 och då hade mamma gjort rabarberpaj! Supergott! :D


Vy från bussen, middag, Ystad teater, Elin och jag, examenskonsert, Elin i bilen och rabarberpaj...


Jag och syster ♥




Emilia

Men gud va gott och mysigt!! Såg på fejan att du haft det nice i går också = )



Nu har jag bara ett pass kvar! Tycker det gick ganska fort ändå hehe!!



Massa kramar!! = )

2010-05-23, 10:51:32
URL: http://encephalon.blogg.se/
Elin

<3

2010-05-23, 16:48:22
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0