click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



With every second slipping by
2010-05-08, 23:03:34


I dag blev det en sväng in till Malmö med föräldrarna, som vanligt en lördag när man är i Sjöbo. ;) Kollade lite affärer först och jag hittade jättefina sandaler! Det var perfekt brun färg på dem och de var dessutom rätt billiga. (De ser nästan svarta ut på den vänstra bilden, den högra stämmer bättre.) Sedan blev det fika hos morfar med kaffe och äppelkaka.



För övrigt har jag haft A Drowning med How to Destroy Angels i huvudet hela dagen. Riktigt bra låt! Man kan höra att det är Trent som ligger bakom den. Han gör en aldrig besviken! :)

Please... anyone
I don't think I can save myself
I'm drowning here




Emilia

Åhh vilken mysig dag!! Ser att det är nescafe hihi!! Alltså äppelkakan där får det att vattnas i munnen på mig hehe!



Själv har jag gjort ingenting! Jag saknar dig. K-stad är inte detsamma utan dig = (



Kramar!!!

2010-05-08, 23:24:21
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Det glömde jag ju skriva, att sandalerna är skitsnygga!!! Supernice helt enkelt! = )

2010-05-09, 11:13:53
URL: http://encephalon.blogg.se/
amelie

Snyggt collage!

2010-05-11, 15:47:13
URL: http://amelieapartment.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0