click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Apartment Story
2010-11-25, 22:52:46


Jag vet att jag blivit dålig på att blogga igen. Känner väl inte att det händer sådär jättemycket. Snart är det i alla fall helg igen och det lär bli ett inlägg efter konserten med Deftones på lördag! :)

Denna veckan har gått lika fort som vanligt. I måndags träffade jag Emilia direkt efter jobbet. Vi gick bort till Ko-san och köpte sushi, såå gott! Sen blev det en kopp kaffe och Top Model till det!

I går var jag och tränade, crosstrainer alltså! Jag tycker att träna är ungefär som att städa. :P Det är liksom tråkigt när man gör det, men sen efteråt känns det bra! ;) Men jag hoppas på att man kan komma igång på riktigt så att man nästan börjar längta efter det i stället för att bäva inför det! I morgon ska i alla fall Marie och jag börja helgen med ett pass till. :)

I kväll gick jag bort till Emilia i snön. (Tyckte faktiskt bättre om regnet, det var så mysigt. Detta är nog det första året som jag verkligen har gillat hösten!) Hon har fått en så mysig lägenhet! Där blev det fika med kaffe och nybakade muffins, mys! Det är alltid mys att träffa Emilia!

Men man får väl sova nu. Det får bli denna bilden på mig i dag som jag tog på skoj med iPhonen hos min morfar i söndags. Hade ingen mer passande bild för detta inlägg. ;) God natt!


Sleep in our clothes and wait for winter to leave




Tim Larsson

Men du ser du helt ledsen ut på bilden. Det är ju konsert på lördag! :D

2010-11-25, 23:08:49
Ted

Fuckin' A!!!!!



Coheed and Cambria och Deftones^^!!!



fett var ordet!

2010-11-26, 00:54:24
Emilia

Det var najs att du kom förbi!! Jag tycker att bilden är jättefin!! Söt <3



Puss!!

2010-11-27, 09:41:23




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0