click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



24 år 364 dagar
2010-10-07, 22:43:18


Stress alltså! Tycker att det är så mycket man ska ha i huvudet hela tiden och mycket man ska göra. Men det har ju varit extra denna veckan med allt som ska fixas inför min fest på lördag. :)

Städat, handlat några gånger och i kväll fixade jag maten som jag tänkte att vi skulle äta på lördag när det är tjejmiddag! Bara bra om den står till sig lite. Det tog några timmar, men känner mig så tveksam till resultatet. Jag hoppas att det blev okej.

I kväll bakade jag även franskbrödbullar som jag ska ta med mig till jobbet i morgon. När man fyller år så får man bjuda på frukost "om man vill", de säger så men det är obligatoriskt. ;)

Nej, sova nu! God natt! :)



I've got 500 in twenties and I've got a ton of great ideas
I'm really worked up








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0