click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



25
2010-10-10, 22:19:54


Jaha, då har man blivit ett år äldre igen. ;)

I fredags när jag fyllde år blev jag firad av alla på jobbet och de sjöng och gav mig presenter, så gulligt! ^^ Sen på kvällen åkte jag hem till familjen där en trerättersmiddag väntande. Sen fick jag presenter och allt! Gott och mysigt! :) I går förmiddag åkte Elin och jag tillsammans hit igen. På kvällen blev det först tjejmiddag och efter det fest!

Tack Elin, Frida, Sara, Emilia, Pernilla, Christian, Marie, Tim och Ted för en jättetrevlig kväll! Så kul att alla kunde komma och tack för de fina presenterna med! ♥






Annika

ser ut som det var en väldigt lyckad fest, synd att man inte kunde komma. Än en gång, Stort Grattis!

2010-10-10, 22:31:30
Elin

Tack själv! :) <3

2010-10-10, 22:34:26
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emelie

Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en underbar födelsedag! =) kram

2010-10-11, 18:49:35




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0