click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Rosenrot
2010-10-04, 22:35:37


Ny vecka. Kände mig hyfsat pigg när jag gick upp, men det vände snabbt till den vanliga tröttheten. Blir så konstig i huvudet med när jag är så extremt trött. Minns knappt hur det känns att vara pigg längre. Men efter jobbet i dag cyklade jag bort till Maxi och inhandlade lite Rosenrot! Så jag hoppas att det kan hjälpa!!

I kväll kom Emilia hit och sen var vi på gitarrkurs! Det var rätt trevligt, inte så svårt än så länge men hastigheten kan man ju behöva öva upp!

Förresten så var det dessa hudprodukter jag köpte i går. Estèe Lauders serum Advanced Night Repair (895 kr) och Cliniques kräm Redness Solutions (475 kr). Tror att de kan vara bra båda två, med tanke på priset borde de vara det! ;)

God natt! ^^





sara

Rosenrot hjälper alltid ;) Hehe, jag hade samma problem innan.

2011-08-03, 14:36:45
URL: http://rosenrot.org




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0