click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Plants
2010-09-05, 20:55:32


Köpte några krukor som jag tyckte var fina på IKEA i lördags. Så i dag cyklade jag bort till ICA för att leta efter växter att ha i dem. Blev dessa tre! Jag kan ingenting om blommor så jag vet inte hur länge såna här brukar hålla. Men jag tyckte att de var väldigt söta i alla fall.


Kalanchoe (Höstglöd), Minicyklamen och Celosia argentea (Tuppkam Venezuela)




Emilia

Söta!! Det var väl på tiden att du fick lite levande blommor till din lya!!!



PUSS

2010-09-06, 18:53:56
Elin

Så fint det blev! Den högra var fräck! :)

2010-09-06, 19:34:57
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0