click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Playday
2010-09-26, 22:29:15


Söndag kväll igen och ännu en helg har flugit förbi! Åkte hem till familjen i fredags efter jobbet. Fick ju träffa Leia då med som jag saknat, världens goaste katt! :)

I går åkte vi till Nova i Lund och shoppade! Det blev lite mer än vad jag hade tänkt mig, men det är ju så kul att handla! ;) Så jag fick svarta jeansleggings, en rosa kortärmad stickad tröja, en annan rosa tröja, en sjal + lite till med mig hem! (Ja, jag är inne på rosa nu!)

I dag blev jag körd hem och hela familjen stannade här nästan hela dagen. Det blev först lite affärer igen, sen fika och middag och spel! Elin och jag spelade Mastermind och Kalaha medan pappa väckte lite gamla minnen med Super Mario på mitt Nintendo. ;)

Alltså har det varit en mysig helg med min söta familj! Älskar er!





Emilia

Mys för hela slanten va!! Här har det också blivit en del mys!



I möra ska jag träffa Amanda och vi ska också shoppa lite, även fast min ekonomi inte är den bästa just nu haha!!!



Ha det bäst gumman!!



Kram&Puss

2010-09-26, 22:31:53
Elin

Tycker det är så mysigt när du är här. :) Älskar dig med! <3

2010-09-27, 20:19:48
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0