click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



If Time Was For Wasting
2010-09-19, 00:40:10


Länge sedan jag bloggade igen, men här kommer ett kort inlägg i alla fall.

I går kväll var Emilia här. Vi började med att gå bort till Ko-san och Hemmakväll, vilket resulterade i sushi och några kilo godis. ;) Så vi åt en massa, kollade på TV och lyssnade på musik. Mysig kväll. :)

I dag har jag varit så trött och seg. Gick ut en liten sväng på stan, inte så skönt för det blåste en hel del. När jag kom hem igen somnade jag på soffan ett par timmar. Sen kom Marie hit vid 19-tiden. Vi snackade och kollade på film. Trevligt! :)

Nu tänkte jag sova så att jag förhoppningsvis kan vara lite piggare i morgon. Hoppas ni har haft en bra kväll och så! God natt! ^^









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0