click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Confessions
2011-08-14, 22:27:21


Hemma igen efter ett veckoslut i Kalmar. I torsdagskväll hoppade jag på samma tåg i Alvesta som Oskar åkte med. Så sen åkte vi tillsammans resten av vägen till Kalmar och Oskars familj.

Det var stadsfest i Kalmar, vilket innebar bland annat att det kom dit en del artister, så stan var full av människor. Vi var inte där så mycket dock.

I fredags hälsade vi på Oskars syster Jessica med familj. Där blev det grillat och sen fika efter det, väldigt trevligt! Träffade även hans andra syskon Jenny och Johan med familjer samt Gustav. Annars har vi nog mest tagit det lugnt, spelat en del Slam Dunk Basketball på telefonerna, beroendeframkallande! ;)

I fredags kväll kollade Oskar och jag på den japanska hämndfilmen Confessions, måste säga att den var mycket bra! Helt klart sevärd! :)

Men nu är semestern slut, fyra veckor som flugit iväg. Tycker i alla fall att det har varit en underbar tid! Var rädd att det skulle bli en misslyckad och deppig semester precis som förra året och förra året igen, men det blev det inte. Det var fint med resan till Bulgarien. Älskade tiden i Göteborg, önskar att man kunde få lite längre tid där fler gånger. Sen blev det ju besök hos familjen i några dagar och nu Kalmar. Jag har bara varit hemma i lägenheten EN hel dag på hela semestern!

Nu vill jag försöka börja ett bättre liv, vilket innebär mer sömn och bättre mat. I alla fall tänkte jag försöka hålla mig från sockret lite mer än vad jag gjort innan och inte slarva med att äta. Ska börja min måndagsmorgon med smoothie tänkte jag, sen blir det riktig middag och det ska köpas hem lite frukt! God natt på er! :)





Anonym

Så söt du är!! Å fina bilder som vanligt, ni verkar ha haft det mysigt :) Kram

2011-08-14, 22:57:30




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0