click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Ajisaiwabe
2011-12-18, 20:52:40


Ensamstund i soffan innan läggdags. Oskar åkte hem för ett litet tag sedan, efter att ha varit här sedan i torsdagskväll.

Vår helg tillsammans började inte särskilt bra; Oskar blev bestulen på sin väska på tåget som innehöll bland annat en MacBook och hans finaste kläder. Polisanmält, men det känns inte särskilt troligt att han skulle få tillbaka den. Det är ju inte bara datorn som är borta heller, det är massa foton och annat. Men det finns väl inte så mycket man kan göra åt det nu.

Vi lyckades ändå få en ganska fin helg. I fredags låtsades vi att det var julafton, eftersom vi inte kommer ses förrän till nyår nästa gång. Så vi drack glögg och delade ut julklappar till varandra. Jag fick världens finaste julklappar! Fick ett påslakanset av märke Marimekko och en CD-skiva, 14 cc Kemiskt med Cirkus Miramar, som inte går att få tag på ny längre. Och inte nog med det, fick dessutom en kokeshidocka, den blå dockan som jag önskat mig! Ajisaiwabe heter den och är verkligen superfin! Det kändes alldeles för mycket, men Oskar, du är underbar!





Marie

Så fin han är Din Oskar, men fick du verkligen öppna... :)

Ses i morgon!

2011-12-18, 22:52:29
URL: http://marieclair.blogg.se/
Jenny

Åh, du fick din kokeshi iallafall..! Oskar och jag julshoppade på första advent i Haga och han undrade om jag visste var såna fanns.. Så vi letade runt lite, och jag hittade faktiskt några på en hylla, men enligt oskar fanns där inte rätt docka.. ha en fin nyår, så kanske vi ses nästa år? :)

2011-12-29, 08:29:04




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0