click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Calm as calm can be
2011-12-11, 20:02:11


Vilken underbar helg! Har varit hemma och pysslat och mest gått runt och myst för mig själv.

I fredags efter jag kommit hem från afterworken var jag dödstrött, men var ju tvungen att kolla på finalen i Idol. Så jag såg när de sjöng, sen somnade jag i soffan i pausen. Oskar skrev och väckte mig när det började igen, men på något vis somnade jag igen och när jag vaknade nästa gång var allt över. Såå irriterande! Amanda förtjänade i alla fall en vinst, hon var utan tvekan bäst!!

I går gick jag ut en sväng på stan och fick tag på ett par julklappar till. Sen blev det knäck- och chokladkolakokning! Försöker att få lite julstämning, men som vanligt kommer jag nog inte hinna fatta att det är jul förrän den är över.

På kvällen i går kom Frida hit. Vi åt tortillas, tittade på Så mycket bättre och sen film, The Terminal. Trevligt förutom att jag var jättetrött då också.

I dag har jag ägnat dagen åt julklappsinslagning och knäckebrödsbak. :)





Marie

Åh, vad du har varit duktig!!! Jag tycker du är i fas, jag har inte börjat än...

Jättefina & söta bilder!!!!!

1-0 till dig idag!

Kram, ses i morgon Emma!

2011-12-11, 20:58:25
URL: http://marieclair.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0