click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Lär mig om
2011-12-21, 20:59:10


Laleh
Lär mig om


föddes på gator och torg
noga med nycklar och jargong
skogen från något nära håll
har jag väl sett
nån enstaka gång

längtar, jag längtar på tå
längtar till allting som är gott
havet den vill jag se nån gång
någon gång
från nära håll

ibland så blundar man hårt
kanske man bett om något gott
jag vet då inte hur man ber
men var det en bön så
så bad jag för oss

längtar till allt

ta mig från allt hittepå
längtar till allting som består
från trädena stammar upp till topp
lär mig om
lär mig om









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0