click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Part two
2011-12-26, 22:22:51


Julafton, del 2.

Julmat, julklappsutdelning och julfika hos min morfar. Hade huvudvärk och kunde knappt säga något på grund av hesheten, men det blev fint ändå! Och jag fick så fina saker i julklapp av familjen! Elin gav mig lite trevliga saker från USA och mina föräldrar verkade tycka att jag skulle bjuda dem på kaffe och muffins. ;) De gav också min kokeshidocka Ajisaiwabe en lillasyster! Älskar dem, vill ha en hel samling med dockor!

Öppnade julklappen från jobbet också, vilket var en Eva Solo-termos. Fin! Fick en svart, men jag ska byta mig till en vit av en som ville ha svart men fick vit. ;)

I dag har familjen varit här hos mig. Vi gick på stan och Elin shoppade massa till sin lägenhet, som för övrigt var superfin! Såg den för första gången i går. Min syster har verkligen känsla för det där med inredning! I alla fall var det en mysig dag i dag också som avslutades med fika innan min fina familj åkte hem igen.





Marie

Du verkar ha varit snäll Emma, fina klappar!

OCH fina bilder.

Ha en bra dag!

Kram Marie

2011-12-27, 11:06:38
URL: http://http:/
Elin

Ja det är sååå fint! :) Och det gick bra att sova i! Lite strävt men dom brukar vara det i början. ;)



Jaså? Vad bra! Vilken var det du provade? :)



Kramis! <3

2011-12-28, 12:28:46
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0